سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
فهرست
×
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

بنر و لارج فرمت

21 خرداد 1401

هیچ‌چیز مانند یک بنر و لارج فرمت خیره‌کننده و دیدنی در نمایشگاه‌های تجاری یا سر در شرکت یا مغازه مردم را گرد هم نمی‌آورد. گرافیک‌های با فرمت بزرگ نقطه کانونی رویدادهای مهم هستند و در برند سازی رویدادها و استراتژی‌های تبلیغاتی نقش اساسی دارند.

به‌طورکلی فنّاوری لارج فرمت جدید محسوب می‌شود و تا همین چند سال پیش کیفیت مناسبی را نمی‌شد از این نوع چاپ انتظار داشت ولی امروزه باکیفیت قابل قبولی در سایزهای بسیار بزرگ هم می‌شود انجام داد. اصطلاح مربوط به کیفیت این نوع چاپ (path) است که معمولاً 2 پس مورداستفاده است ولی برای چاپ‌های باکیفیت بالاتر از 3 پس و حتی بالاتر نیز استفاده می‌شود. که منظور از Path تعداد دفعاتی است که هد دستگاه برای چاپ رفت‌وآمد می‌کند.

عرض دستگاه‌های بنر از یک متر به بالا است ولی پراستفاده‌ترین آن‌ها دستگاه با عرض 3 متر است که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارد. دستگاه‌هایی که می‌توانند با عرض 5 متر هم چاپ کنند تقریباً دو برابر هزینه چاپ دارند و به خاطر همین کمتر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

بنر برخلاف کاغذ چون برای استفاده در محیط بیرونی مورداستفاده قرار می‌گیرد در مقابل آب و باد و خاک مقاوم است و به‌راحتی از بین نمی‌رود. اما اگر می‌خواهید برای مدت طولانی از این نوع چاپ استفاده کنید (مثلاً تابلو مغازه) بهتر است از فلکسی استفاده کنید که به علت ضخامت بیشتری که دارد طول عمر بیشتری نیز دارد. اگر می‌خواهید روی شیشه طرحی را بچسبانید بهتر است از استیکر استفاده کنید که تمام سطح را می‌پوشاند. نوعی هم استیکر وجود دارد به نام مش که سوراخ‌های ریزی دارد و باعث می‌شود مخاطب هم‌زمان طرح و پشت شیشه‌ای که مش نصب‌شده را ببیند. استیکر و مش به‌طورکلی روی تمام سطوحی که قابلیت چسباندن وجود داشته باشد قابل‌استفاده است مثل بدنه ماشین و...

طراحی برای یک گرافیک با فرمت بزرگ چیست و چه تفاوتی با آنچه برای ایجاد تصاویر کوچک‌تر استفاده می‌شود دارد؟

بنر و لارج فرمت دارای تفاوت‌های کلیدی با چاپ کوچک است که باید در هر طرحی که ایجاد می‌کنید در نظر گرفته شود.

  • چاپ‌های با فرمت بزرگ باید مخاطبان خود را شگفت‌زده کنند و به‌وضوح از فاصله دور قابل‌مشاهده باشند، که بر نوع رنگ و تصویری که آن‌ها استفاده می‌کنند تأثیر می‌گذارد.
  • کنتراست تصویر بین پس‌زمینه و متن باید آن‌قدر بالا باشد که مخاطب از فاصله دورهم بتواند ه راحتی متن را بخواند.
  • نوشته‌ها و عکس‌ها به‌اندازه کافی درشت باشد

مجموعه چاپ و طراحی رباط چاپ با بیش از چندین سال سابقه چاپ با فرمت بزرگ شامل بنر و لارج فرمت و پوستر، استیکر، مش، فلکسی، و بسیاری موارد دیگر فعال است. نیازهای چاپ در فرمت‌های بزرگ شما هرچه باشد، می‌توانید مطمئن باشید که باکیفیت بالا به‌سرعت انجام می‌شود. بدون واسطه، بدون تأخیر، بدون هزینه‌های اضافی سفارش خود را ثبت کنید و خدمات را دریافت کنید. ما همچنین قیمت‌های عالی را برای همه خدمات خود در این سایت برای شما ارائه می‌دهیم. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

دانلود فایل
تماس با ما